Reklama internete

Internetinė reklama yra verslo skatinimo rūšis, kurios metu internetas naudojamas kaip rinkodaros priemonė, siekiant pritraukti klientus.

Pagal Vikipediją:

„Internetinė reklama yra tokia rinkodaros ir reklamos forma, kuri naudoja internetą vartotojams perduoti reklaminius rinkodaros pranešimus“.

Kas yra Reklama Internete?

Reklama internete – tai procesas, kurio metu siekiama pasiekti ir sudominti tikslinę prekės ar paslaugos auditoriją, naudojant specialias technikas ir įrankius pačioje populiariausioje žmonių susirinkimo vietoje – internete.

Apibrėžimas – ką reiškia internetinė reklama?
Internetinė reklama yra rinkodaros strategija, apimanti interneto naudojimą kaip terpę, norint gauti svetainės lankomumą ir nukreipti bei perduoti rinkodaros pranešimus reikiamiems klientams. Reklama internete yra nukreipta į rinkų apibrėžimą, naudojant unikalias ir naudingas programas.

Nuo dešimtojo dešimtmečio pradžios internetinė reklama, kuri tapo mažų ir didelių organizacijų etalonu, augo eksponentiškai.

Reklama internete taip pat žinoma kaip skaitmeninė reklama.

Techopedia“ paaiškina internetinę reklamą
Pagrindinis internetinės reklamos pranašumas yra greitas informacijos apie produktą reklamavimas be geografinių ribų. Pagrindinis iššūkis yra besikeičianti interaktyvios reklamos sritis, kelianti naujus iššūkius reklamuotojams internete.

Skelbimai internetu perkami naudojant vieną iš šių įprastų transporto priemonių:

Internetinės reklamos pavyzdžiai yra reklamjuostės, paieškos sistemų rezultatų puslapiai, socialiniai tinklai, šlamštas el. Paštu, klasifikuoti skelbimai internete, iššokantys langai, kontekstinės reklamos

Kas yra internetinė reklama?
Internetinė reklama reiškia svetainių ir kitų internetinių vietų naudojimą kaip reklamos laikmeną. Kitaip tariant, reklama internete. Internetinėje reklamoje reklaminiai pranešimai rodomi internetinių nešiojamųjų kompiuterių, stalinių kompiuterių, planšetinių kompiuterių, išmaniųjų televizorių ir išmaniųjų telefonų ekranuose. Ši reklamos rūšis egzistuoja maždaug dvidešimt penkerius metus, t. y. nuo tada, kai internetas pradėjo populiarėti.

Mes taip pat vartojame terminus reklama internete, internetinė reklama, skaitmeninė reklama ir internetinė rinkodara, turintys tą pačią reikšmę kaip internetinė reklama.

„Prisijungęs“ šiame kontekste reiškia internetą. Reklama yra tokia veikla, kad pritrauktų žmonių dėmesį ir priverstų juos nusipirkti produktą ar paslaugą.

Reklama internete – sparčiai augantis augimas
Nuo dešimtojo dešimtmečio pradžios pasaulinės internetinės reklamos rinkos dydis išaugo eksponentiškai. Tiesą sakant, šiandien tai yra tarptautinių korporacijų, MVĮ ir atskirų žmonių standartas. „MVĮ“ reiškia mažas ir vidutines įmones.

Dėl internetinės rinkodaros, Techopedia.com pateikia šį komentarą:

„Pagrindinis internetinės reklamos pranašumas yra greitas informacijos apie produktą reklamavimas be geografinių ribų.“

Reklama internete – kanalai
Rinkodaros ir reklamos specialistai sako, kad internetinė reklama yra tas pats dalykas, kaip ir tradicinė reklama, išskyrus tai, kad ji yra žymiai sudėtingesnė. Dėl technologijos tai sudėtinga.

Vykdydami internetinę rinkodarą, reklamuotojai gali rodyti savo reklaminę medžiagą programinėje įrangoje, svetainėse ir vaizdo įrašuose. Skelbimai taip pat gali būti rodomi programose mobiliesiems. Tiesą sakant, yra daugybė internetinių skelbimų ir kanalų tipų.

Kai kalbame apie reklamos kanalus, turime omenyje vietas, kuriose gali būti rodomi skelbimai. Štai keli iš jų

Reklamjuostės
Reklamuotojai tinklalapyje aiškiai pateikia reklaminių juostų skelbimus. Jie kadaise buvo nepaprastai populiarūs. Vis dar galime juos pamatyti tinklalapiuose ir programose. Tačiau jie yra retesni nei buvo.

Vietiniai skelbimai
Natūralus skelbimas yra rašinys, kuris pasirodo internetiniame leidinyje – jis atrodo kaip straipsnio dalis. Tačiau taip nėra. Tai yra mokamas skelbimas, kurį įdėjo reklamuotojas.

Natūralaus skelbimo, kaip ir bet kurio kito skelbimo, tikslas yra reklamuoti paslaugą ar produktą.

Tačiau daugelyje tinklaraščių savaiminis skelbimas parodys, kad tai yra reklaminė medžiaga. Pvz., Prieš skelbimą galite pamatyti frazę „Rėmėjo pranešimas“.

Partnerių nuorodos
Filialo nuoroda yra konkretus URL, turintis filialo naudotojo vardą arba ID. Reklamuotojai naudoja filialų nuorodas, kad įrašytų srautą, kurį reklaminė kampanija siunčia į reklamuotojo svetainę. Visa tai yra „partnerių programos“ dalis.

 

Jei prisiregistruojate teikėjo svetainėje, jie jums siunčia konkrečią nuorodą į savo svetainę. Tada įdėsite šią nuorodą į savo svetainę. Kai jūsų svetainės lankytojai spustelėja skelbimą, jie eina į reklamuotojo svetainę.

Jūs, kaip filialas, gaunate komisinį atlyginimą. Jūsų komisinis atlyginimas gali būti pagal siuntimų ar pardavimų skaičių. Kitaip tariant, kiek žmonių jūs siunčiate ar kiek užsakymų reklamuotojas pasiekia iš jūsų nukreipimų.

Socialinės medijos skelbimai
Socialinės medijos skelbimai rodomi tokiose svetainėse kaip „Facebook“, t.y., internetiniuose socialinės žiniasklaidos tinkluose. Daugelis jų atrodo kaip įprasti socialinės žiniasklaidos įrašai arba „tviteriai“.

Dauguma socialinės žiniasklaidos skelbimų yra susiję su vartotojo interesais.

Skelbimai programoje
Reklama programoje reiškia skelbimus, kurie rodomi programinės įrangos programoje. Tai gali būti vietiniai skelbimai, teksto skelbimai, vaizdo skelbimai arba jų derinys.

Ši reklamos rūšis per pastaruosius penkerius metus tapo vis populiaresnė. Kitaip tariant, nuo populiarėjančio mobiliojo telefono, rinkodaros specialistai pasinaudojo reklamos programose pranašumais.

Pavyzdžiui, su TV skelbimu aš nežinau, ką daro žiūrovas, pamatęs reklamą. Internetinis vaizdo skelbimas, jei žiūrovas spustelėja skelbimą, aš apie tai žinau. Taip pat žinau, kur eina žiūrovas, t.y., kuriuos tinklalapius jie lanko.

Skelbimai el. Paštu
El. Pašto skelbimai el. Laiškuose rodomi kaip tekstai, vaizdo arba vietiniai skelbimai.

Reklamuotojui yra puiku turėti tiesioginį ryšį su asmenimis. Taigi el. Pašto reklama yra vienas efektyviausių reklamos būdų.

„Tai apima el. Pašto rinkodarą, paieškos sistemų rinkodarą, socialinės žiniasklaidos rinkodarą, daugelį vaizdinės reklamos rūšių ir mobiliąją reklamą.

Kas yra internetinė reklama? Tai tas pats, kas tradicinė reklama, tik ji yra daug sudėtingesnė. Dėl to sudėtinga yra technologija. Galite reklamuotis svetainėse, programinės įrangos viduje, programose mobiliesiems, paieškos rezultatuose, vaizdo įrašuose arba galite „pasikelti“. Ką visa tai reiškia? Perskaitykite toliau.

Sparčiai populiarėjant interneto vartotojams ir interneto technologijoms, nemažai įmonių pradėjo reklamuoti savo produktus ir paslaugas internete.